Powered by Blogger.

Jana Pendapatan 5 Angka Dengan Business ONLINE--Boleh ke?

Coklat4u Delight
Survey yang dibuat di page Coklat4u Delight tempohari.
Ramai yang respon dan majoriti adalah kaum wanita :).Tidak dinafikan kaum wanita mengorak maju ke depan sekarang.
Saya dah lama berniat untuk menghasilkan sesuatu untuk membantu para usahawan dan bakal usahawan khusunya peniaga ONLINE. Walaupun saya tidak dikira berjaya lagi,saya mahu berkongsi idea dan pengalaman bagaimana menjana jualan tidak kurang RM 10,000 sebulan hanya dengan bantuan Internet.

Seronok kan duduk di rumah sambil layan FB,tapi masih mampu mempunyai income sebegini.
Ini merupakan salah satu hasil selepas saya mempelajari pelbagai teknik bagaimana meningkatkan jualan (saya hanya guna sebahagian sahaja,kalau saya guna semuanya,bayangkan je la)
Sebenarnya terlalu banyak ingin dikongsikan tetapi kadangkala tak tau nak bermula dari mana.Maklumlah,segala nya ada dalam kepala ni,tapi dalam keadaan tak tersusun.
In sha Allah,saya akan menghasilkan satu EBook khusus untuk peniaga ONLINE dan saya akan pastikan segalanya berdasarkan pengalaman saya.Harganya amat berbaloi!

1 comments:

  1. salam..saya berminat nak menjadi peniaga online.mohon tunjuk ajar dan panduan.

    ReplyDelete