Powered by Blogger.

Door gift-Personalized Chocolate Bar

Coklat4u Delight Secara am nya,produk utama Coklat4u Delight ialah dari jenis Door Gift. Produk door gift dikeluarkan setiap masa terutama sekali untuk perkahwinan. Walaubagaimana pun,tempahan kecil seperti majlis hari jadi juga kami tetap terima.
Secara peribadi,saya lebih suka menghasilkan produk Doorgift. Ini kerana,saya boleh meluaskan kreativiti dengan menghasilkan produk yang menarik. Bagi setiap keluaran doorgift yang baru,saya akan tekankan aspek practicality,simple,unique dan kos yang minimum.Sesuatu yang boleh diabadikan nama/tarikh/gambar merupakan trend masa sekarang dan produk Personalized Chocolate Bar merupakan produk paling popular bagi Coklat4u Delight.
Terdapat dalam 2 saiz iaitu 20g dan 40g. Kebiasaanya saiz lebih kecil sesuai untuk majlis kecil seperti Birthday Party. Manakala,saiz lebih besar untuk majlis perkahwinan atau corporate function.
Berikut merupakan perbezaan antara 2 saiz tersebut.
Bagi menambahkan kemudahan dan menjadikan doorgift ini lebih cute dan unique,saya juga memberikan pilihan kepada pelanggan tambahan Mini Personalized Paper Bag yang dapat memuatkan Chocolate Bar bersaiz 40g. Saya sentiasa fikirkan bagaimana orang akan membawa doorgift ini dan memudahkan pelanggan supaya tidak perlu memikirkan tentang bag/packaging yang lain.
Cute tak?HANDMADE Mini Paperbag!


0 comments:

Post a Comment